Checklist na inschrijving.
Je inschrijving is afgerond? Proficiat! Je bent nu officieel HOGENTenaar.
Met deze checklist ben je zeker dat je vlot van start kan gaan.
Activeer en beveilig je account. In je mailbox vind je daarvoor de nodige gegevens en instructies. Het HOGENT-mailadres is het officiële communicatiemiddel. Volg dit dagelijks op.
Bekijk alle informatie voor nieuwe studenten op de pagina een vlotte start: informatie over de onthaaldagen, de start van het academiejaar, secretariaten, studentenvoorzieningen, bibliotheken, IT-aanbod, roosters, …
Activeer iBaMaFlex door de vragenlijst in te vullen en akkoord te gaan met de privacyverklaring. Dit is jouw persoonlijke studieportaal. Raadpleeg de documenten in je E-postbus zoals het inschrijvingsattest, attesten voor het openbaar vervoer en het contract van je opleidingsprogramma. Vergeet het contract niet te ondertekenen.
Verken Chamilo: daar vind je belangrijke berichten en specifieke informatie over de organisatie van het onderwijs en examens van je opleidingsonderdelen.
Bestel je leermaterialen.
Als student aan HOGENT heb je een laptop nodig. Hiervoor kan je beroep doen op het laptopproject in samenwerking met AcademicShop en CampusShop.
En dan nog dit...
- De factuur wordt je via e-mail bezorgd. De afzender van de mail is dan hogent.facturatie@hogent.be en het rekeningnummer is altijd een van de volgende:
BE97 3900 9630 1049
BE83 3900 3956 2315
BE22 3900 3950 7347
BE93 3900 3940 2667 - Je studentenkaart vind je binnenkort in je brievenbus.
- Nog vragen? Contacteer het studentensecretariaat van je opleiding.