Facebook Pixel Marketing voor duurzame gedragsverandering  - Hogeschool Gent
Foto Marketing voor duurzame gedragsverandering 

Marketing voor duurzame gedrags­verandering.

M

Marketing voor duurzame gedrags­verandering.

Wat? 
Traject dat de inzichten uit de gedragswetenschappen praktisch bruikbaar maakt voor iedereen die een positieve impact nastreeft. 
 
Voor wie? 

Iedereen die mensen wil doen bewegen in een meer duurzame richting. Marketeers, impact ondernemers, kmo’s, ngo’s, … 

Waarom? 

Gedragswetenschappers hebben een heleboel kennis, modellen en tools over hoe je mensen hun gedrag kan beïnvloeden. 

Deze kennis bereikt niet altijd de mensen en organisaties die een positieve impact (willen) maken 

Hoe? 

We gebruiken een stappenplan dat wetenschappelijk onderbouwd is en toch meteen getoetst aan de praktijk. 

Je krijgt vooral zelf inzicht in de technieken en kennis rond gedragsverandering zodat je zelf strategieën kan opstellen en laten uitwerken. Jij staat aan het roer. 

We meten en evalueren zodat we ook meteen de impact kunnen aantonen. 

Concreet 

3 dagen workshops in Gent:  30/5/'24 - 6/6/'24 - 13/6/'24

Gecombineerd met individuele online coaching

Kostprijs: 1000 euro 

Met wie? 

Nena Baeyens werkte meer dan tien jaar als communicatieverantwoordelijke bij EVA vzw/ProVeg België en leerde er dankzij Donderdag Veggiedag alles over succesvolle gedragsverandering in de praktijk.  Sinds 2021 verdiept ze zich in de theorie als onderzoeker aan HOGENT binnen het Research Centre for Sustainable Organizations 

dr. Evelynn Devos deed 5 jaar onderzoek naar consumentengedrag aan de Universiteit Gent met een doctoraat in bedrijfseconomie. Momenteel is ze lector marketing en onderzoeker aan HOGENT binnen het Research Centre for Sustainable Organizations. 

Inschrijven? 

Meer info en inschrijven: nena.baeyens@hogent.be 

Opgelet, de plaatsen voor deze eerste workshopsreeks aan deze prijs zijn beperkt.  
Wees er snel bij als je zeker wil zijn van je deelname.