Facebook Pixel Geïntegreerd wetenschapsonderwijs: lijden of leiden? - Hogeschool Gent
Foto Geïntegreerd wetenschapsonderwijs: lijden of leiden?

Geïntegreerd wetenschapsonderwijs: lijden of leiden?

G

Geïntegreerd wetenschapsonderwijs: lijden of leiden?

De nieuwe eindtermen vragen meer vakoverschrijdend werken. Vakken integreren tot een mooi uitgewerkt project of lessenreeks is echter niet eenvoudig. Hoe doe je dit nu best als individuele leerkracht of als lerarenteam?

We gaan aan de slag met het I3T-kader. Dit is een kader dat interdisciplinair begrip stimuleert en op die manier zowel een belangrijke 21e-eeuwse vaardigheid traint als een meerwaarde voor geïntegreerd wetenschapsonderwijs biedt. We gaan daarbij praktijkgericht en op basis van jullie noden aan de slag.

Dit aanbod is ontstaan uit onderzoek binnen het Research Centre for Learning in Diversity.

Data

op aanvraag

Doelgroep

leerkrachten basisonderwijs en secundair onderwijs

Maximaal aantal deelnemers

20

Kostprijs

vraag vrijblijvend een offerte aan

Locatie

op jouw school of op de campus Ledeganck van HOGENT

Contact

els.sichien@hogent.be