Maak hieronder kennis met de experten van het Research Centre for Learning in Diversity. Neem gerust contact op als je vragen hebt of als je graag met ons wil samenwerken.
![Anne-Sophie](/sites/hogent/assets/Image/Anonieme%20profielfoto.png)
Sandrine De Coster
Leerstoornissen, dyslexie, voorleessoftware, krachtig leesonderwijs, ouderbegeleiding en psycho-educatie bij leerstoornissen, interprofessioneel samenwerken in schoolse context
![Freek van baelen](/sites/hogent/assets/Image/Anonieme%20profielfoto.png)
Eddy Hoste
Taalontwikkelingsstoornissen, taalstimulering, stotteren, broddelen, stemstoornissen, ouderbegeleiding en psycho-educatie binnen de logopedie, stemgebruik bij professionele stemgebruikers, executieve functies bij kinderen met specifieke ontwikkelingsstoornissen
![Sanne](/sites/hogent/assets/Image/sonia.png)
Sonia Labeau
Methodologische ondersteuning bij onderwijsonderzoek (literatuurstudie, onderzoeksplan, onderzoeksvragen, meetinstrumenten en vragenlijsten/testen, steekproeven en werven van participanten, databestanden, (kwantitatieve of kwalitatieve) data-analyse, rapportage)
![Anne-Sophie](/sites/hogent/assets/Image/lies%20klein.png)
Lies Lockefeer
Inclusief onderwijs, rol van zorgprofessionals in het onderwijs, complementaire co-teaching tussen een leerkracht en een zorgprofessional, coachen van co-teachers in scholen van basis en secundair onderwijs, Universal Design for Learning (UDL)
![Anne-Sophie](/sites/hogent/assets/Image/charlotte%20m%20klein.png)
Charlotte Malengier
Zelfregulerend leren, E-working/telewerken, HRM, leiderschap, jobdesign, welzijn op het werk
![Freek van baelen](/sites/hogent/assets/Image/lien%20klein.png)
Lien Peters
Leerstoornissen, lees- en rekenvaardigheden bij jonge kinderen, invloed van gedrag, cognitie, context en hersenontwikkeling
![Freek van baelen](/sites/hogent/assets/Image/Anonieme%20profielfoto.png)
Hilde Rabaut
Kleuteronderwijs, wiskunde voor kleuters, zorgbeleid, onderwijs voor doven en slechthorenden, autisme
![Sanne](/sites/hogent/assets/Image/delphine%20klein.png)
Delphine Sasanguie
Numerieke en wiskundige cognitie in volwassenen en kinderen, beïnvloedende factoren op de ontwikkeling van rekenvaardigheid, leerstoornissen (dyscalculie), ontkoppelen van onderwijzen en evalueren, coördinator onderzoekscentrum Learning in Diversity
![greet de brauwere](/sites/hogent/assets/Image/elly%20klein.png)
Elly Van Hyfte
PhD “unlocking potential: obstacle course-based physical education program and its impact on children’s motor competence, motivation and physical activity levels”. Motorische competentie, motivatie en fysieke activiteit bij kinderen in het basisonderwijs. Motorisch remedial teacher: grove en fijne motoriek.
![greet de brauwere](/sites/hogent/assets/Image/Anonieme%20profielfoto.png)
Celine Vandermaes
Toegang tot onderwijs en sociale mobiliteit, pioniersstudenten, onderwijs-welzijn
![Freek van baelen](/sites/hogent/assets/Image/sabine%20klein.png)
Sabine Vandevelde
Leerstoornissen, ouderbegeleiding en psycho-educatie bij leerstoornissen, interprofessioneel samenwerken, logopedie
![Freek van baelen](/sites/hogent/assets/Image/Anonieme%20profielfoto.png)
An Willems
Groepswerk begeleiden in een schoolcontext, communicatie en teamgericht werken voor wetenschapsstudenten en in een wetenschappelijke werkveldcontext - transactionele Analyse (TA)
![Sanne](/sites/hogent/assets/Image/Anonieme%20profielfoto.png)
Britt Zaman
Co-teaching, leer- en ontwikkelingsstoornissen, inclusief onderwijs, ergotherapie in het onderwijs